ISO 9001:2015

Komitmen UPT Bahasa
Universitas Lampung
The commitment of the Language Center of Lampung University.

UPT Bahasa Unila berkomitmen untuk memberikan layanan berkualitas tinggi, responsif dan dapat diakses kepada semua organisasi dan individu terutama Mahasiswa Unila yang berinteraksi dengan UPT Bahasa Unila.

UPT Bahasa Unila telah memutuskan untuk membuat komitmen yang lebih kuat terhadap keunggulan dan kepuasan pelanggan dengan memperoleh dan menerapkan Sistem Manajemen Mutu (QMS) ISO 9001, yang diterbitkan oleh Organisasi Internasional untuk Standardisasi. Oleh karena itu, dengan bangga UPT Bahasa Unila mengumumkan telah memperoleh Sertifikasi ISO 9001: 2015 melalui audit yang dilakukan oleh IAPMO, Badan Sertifikasi yang terakreditasi.

UPT Bahasa Unila berkomitmen untuk memberikan layanan kelas satu untuk semua klien UPT Bahasa Unila.

The Language Center of Lampung University is committed to providing high-quality, responsive, and accessible services to all organizations and individuals, especially to the students of Lampung University who interact with Language Center of Lampung University.

Language Center of Lampung University has made a stronger commitment to excellence and customer satisfaction by obtaining and implementing the ISO 9001 Quality Management System (QMS), published by the International Organization for Standardization. Therefore, Language Center of Lampung University proudly announces that it has obtained ISO 9001:2015 certification through an audit conducted by IAPMO, an accredited Certification Body.

Language Center of Lampung University is dedicated to delivering first-class services to all of its clients.

ISO 9001:2015 (2023-2026)

ISO 9001:2015 (2020-2023)

ISO 9001:2015 (2017-2020)

Translate »
Open Chat
Hello 👋
Can we help you?